Projects

2022202120202019201820152014201220112010200920082007200620052004

Măsuri de protectie legale COVID-19

Asociația pentru Integrare și Dezvoltare Comunitară – INDECO, prin membrii consiliului director, au luat următoarele măsuri pentru prevenirea răspândirii virusului COVID – 19. 

 

În vederea limitării răspândirii noului coronavirus COVID 19, vă aducem la cunoștință faptul că la nivelul sediului Asociației INDECO si a punctelor de lucru, începând cu 18 martie 2020 (cu posibilitatea de prelungire pe durata stării de urgență), s-au luat următoarele măsuri: 

-      Se suspendă programul cu beneficiarii, publicul, relația cu presa și se limitează accesul în unitate a persoanelor străine; 

-      Se suspendă derularea programelor de formare;

-      Se suspendă monitorizarea beneficiarilor și a activităților derulate de aceștia;

-      Se suspendă programul de audiențe; 

-      Legătura cu beneficiarii se va realiza exclusiv telefonic sau prin email;

-      Depunerea de documente/documentații se va face exclusiv prin e-mail: secretariat@asociatia-indeco.ro sau poștă/curier la adresa: Asociația pentru Integrare și Dezvoltare Comunitară – INDECO, Iași, str. 14 decembrie 1989, nr 2b, etaj 2, cod 700123.

 

Mai multe despre acest proiect

 

Totodată s-au luat măsuri și de reducere a contactelor între salariații din cadrul Asociației, atât la sediu cât și la punctele de lucru: 

-      Angajații care își pot îndeplini sarcinile de serviciu și de la domiciliu au solicitat, prin rotație, în baza unei cereri, la intervale de cel puțin două săptămâni muncă de acasă. Măsura este temporară și este condiționată de existența stării de urgență; 

-      Angajații care sunt nevoiți să stea alături de copii în această perioadă, au solicitat conform Legii privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor în situația închiderii temporare a unităților de învățământ, o măsură de prevenție a răspândirii epidemiei COVID – 19;

-      În situația în care activitatea compartimentului/ biroului/ serviciului/ proiectului  nu este afectată, o parte dintre angajați își efectuează concediul de odihnă, la fel prin rotație cu ceilalți colegi; 

-      Pentru salariații care au intrat în contact cu persoane venite din țările aflate sub cod roșu este recomandată autoizolarea la domiciliu; 

-      Pentru toți salariații s-au pus la dispoziție măști, iar la sediu și punctele de lucru se face dezinfecție cu produse specifice. 

Pentru orice solicitare privind modul de desfășurare a proiectelor aflate in derulare vă rugăm să transmiteți întrebările pe secretariat@asociatia-indeco.ro sau la tel 0232 274 362.

 

Asociația INDECO nu va diminua calitatea serviciilor oferite și vă vom sta în continuare la dispoziție dar, în această perioadă trebuie să punem pe primul plan sănătatea dumneavoastră și a angajaților noștri. 





Admin
Indeco Association 2024. All rights reserved -